Αυτή είναι η άσκηση που πρέπει να κάνεις κάθε πρωί για επίπεδη κοιλιά!

Η επίπεδη κοιλιά είναι κάτι που έχουν κάποιες γυναίκες από τη φύση τους, ενώ κάποιες άλλες ακολουθώντας συγκεκριμένη διατροφή και άσκηση προσπαθούν να την αποκτήσουν. Όσο πλησιάζουμε μάλιστα προς το καλοκαίρι η ανάγκη για φλατ κοιλιά είναι ακόμη μεγαλύτερη. Υπάρχει λοιπόν μία άσκηση που αν την κάνεις επί καθημερινής βάσης, θα την αποκτήσεις και μάλιστα όχι με μεγάλο κόπο. Αρκεί φυσικά να είσαι τυπική και να μην ξεχνάς να την κάνεις.

Τοποθέτησε τους αγκώνες κάτω από τους ώμους και ίσιωσε το κορμί σου από τους ώμους μέχρι τους αστραγάλους. Μείνε για 30 δευτερόλεπτα. Επανάλαβε τρεις φορές.

Η συγκεκριμένη άσκηση, όπως επισημαίνουν κορυφαίοι personal trainers, θα σας χαρίσει το αποτέλεσμα που επιθυμείτε σε λιγότερο χρόνο απ’ ότι υπολογίζατε. Θα δείτε ότι μετά από λίγες εβδομάδες, το αποτέλεσμα θα σας αποζημιώσει με το παραπάνω.

Αφήστε το σχόλιο σας