Αυτή είναι η άσκηση που καθυστερήσει τη βιολογική γήρανση έως και 12 χρόνια!

Εκτός από τη διατροφή, η άσκηση αποτελεί ένα ισχυρό αντιγηραντικό.

Ποια όμως είναι η καλύτερη αντιγηραντική άσκηση; Σύμφωνα με καναδική έρευνα, η αερόβια άσκηση μπορεί να καθυστερήσει τη βιολογική γήρανση έως και 12 χρόνια! Το εκπληκτικό είναι πως η αερόβια μπορεί να επιβραδύνει ή και να αντιστρέψει τη φθορά του οργανισμού ακόμα και αν την ξεκινήσουμε σε προχωρημένη ηλικία.

Η αερόβια άσκηση στοχεύει στην αύξηση της αντοχής των ανθρώπων και περιλαμβάνει εκτός από τα γνωστά προγράμματα του γυμναστηρίου, το γρήγορο περπάτημα (τουλάχιστον 5 χιλιόμετρα την ώρα), το τρέξιμο, το ποδήλατο, το χορό και το κολύμπι.

Αυτού το είδους η άσκηση βοηθά την καλή λειτουργία ζωτικών οργάνων, όπως η καρδία και οι πνεύμονες, ρυθμίζει την παραγωγή ενέργειας και το μεταβολισμό, βοηθά στη σωστή οξυγόνωση του οργανισμού και δίνει περισσότερη αυτονομία στους ηλικιωμένους.

Η αντοχή του ανθρώπινου σώματος, δηλαδή η αεροβική δύναμή του, αρχίζει να μειώνεται με το πέρασμα των χρόνων. Σύμφωνα με την έρευνα, η δύναμη αυτή για ένα άτομο σε ηλικία 60 ετών είναι η μισή από αυτήν που είχε όταν ήταν 20 ετών. Όμως, αν κάνει αεροβική άσκηση σχετικά υψηλής έντασης για μεγάλο χρονικό διάστημα (περισσότερο από χρόνο) θα καταφέρει να αυξήσει την αεροβική δύναμη κατά 25%, δηλαδή να “κερδίσει” 10 με 12 χρόνια.
itsyoλιfe

Αφήστε το σχόλιο σας